1. Przygotowanie zwrotu

Nasza polityka zwrotów pozwala zwrócić Ci produkt do 14 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 14 dni, nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałaś (§8 pkt.5 regulaminu).

Produkt musi być:

  • Być zapakowany w sposób estetyczny, w takiej formie w jakiej otrzymał go klient – produkt nie może być odesłany w stanie np. potarganym lub też poplątanym
  • Nie posiadać żadnych zapachów takich jak np. perfumy, nikotyna, spraye do stylizacji
  • Posiadać oryginalną formę – np. loki nie mogą być rozczesane i muszą posiadać oryginalny skręt
  • Posiadać plombę firmową z unikalnym numerem (plomba ta nie przeszkadza w przymierzeniu produktu)

Pamiętaj o załączeniu formularza zwrotu do paczkikliknij tutaj aby pobrać.

2. Gdzie i jak nadać zwrot?

Aby zwrócić produkt, wyślij go na adres: KOMA, Czumy 30/2, 20-153 Lublin, Polska.

Pamiętaj, nie wysyłaj paczki do paczkomatu, ani za pobraniem.

Jesteś odpowiedzialny/-a za opłacenie kosztów wysyłki zwracanego przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

3. Zwrot środków

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zostanie zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoją kartę lub konto, w przeciągu 14 dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty środków

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często zaksięgowanie zwrotu środków trwa 48h.

Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt @ peruki24.pl albo pod numerem telefonu +48-791-226-727.

Produkty z wyprzedaży

Zwrotowi podlegają tylko produkty z normalną ceną. Przedmioty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

4. Wymiany

Jeżeli jesteś niezadowolony/-a z produktu i chcesz go wymienić, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48-791-226-727 lub napisz maila pod adres kontakt @ peruki24.pl

5. Potrzebujesz pomocy?

Napisz do nas pod adres kontakt @ peruki24.pl lub zadzwoń pod numer+48-791-226-727 w przypadku pytań dotyczących zwrotów i zwrotów.