Pytania/Odpowiedzi (FAQ)

Najczęściej zadawane pytania

Czy produkt który zamawiam, będzie taki sam jak na zdjęciach?

Tak, wszystkie produkty sprzedawane w sklepie peruki24.pl mają w 100% rzeczywiste zdjęcia. Aczkolwiek, pamiętaj że kolor w rzeczywistości może się różnić od tego na zdjęciach ze względu na ustawienia monitora którego używasz.

Gdzie znajdę paragon/fakturę za produkt zakupiony na peruki24.pl?

Paragon/Faktura jest zawsze dołączana w wersji papierowej do pudełka.

Jak dokonać zwrotu?

To prostsze niż myślisz – masz na to 14 dni od dnia dostarczenia produktu. Podążaj za wskazówkami w zakładce dostawy/zwroty – dostępnej tutaj.

Czy wysyłacie za granicę?

Jak najbardziej! Wysyłamy do prawie wszystkich krajów w Unii Europejskiej. Koszt wysyłki będzie widoczny w koszyku po wybraniu kraju dostawy. Jeżeli Twojego kraju nie ma na liście – zadzwoń lub napisz do nas – pojawi się w 15 minut. Więcej szczegółów tutaj.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie/mailowo?

Oczywiście. Wystarczy że zadzwonisz do nas pod numer telefonu +48-791-226-727 lub napiszesz maila używając formularza obok.

Chciałabym kupić perukę/tupet którego nie macie w ofercie, czy sprowadzacie produkty na zamówienie?

Tak. Wyślij do nas maila, napisz na facebooku lub zadzwoń. Wykonujemy nawet peruki i tupety na zamówienie.

Z chęcią Ci doradzimy

Skontaktuj się z nami

Infolinia: +48 791-226-727. Języki: Polski & Angielski.
Dostępna w godzinach 8:30-16:30 od pon. do pt.

peruki24.pl to sklep internetowy - nie prowadzimy sklepów stacjonarnych.

Kontakt mailowy za pomocą formularza poniżej lub kontakt @ peruki24.pl
‏‏‎ ‎
Dane do rozliczeń:

KOMA – Sonia Matyjaszczyk
NIP: 7133110694, REGON: 387553880, VATEU: PL7133110694
Baszki 57, 21-003 Ciecierzyn, Polska